音楽ながれ

 パイプオルガンがまるでステファン教会で聞いたような響きで2階から流れている。最新の音で。明日帰ってくるsonに評価して貰いたいために試聴中なのでしょう。多分絶賛するにちがいない。
写真
(1)ふさすぐり。色づきはじめました
(2)ほたるぶくろ。赤いのが一般的
午後から4人衆でグランドゴルフ。どんな成果を報告できますやら。快晴なり。ページビュー2000いきました。
グリーンから帰りました。ビギナーのBさん77のスコアを出しました。ホールインワン1で。わたし98.ワンなしでした。さわやかな周囲の緑に目を奪われたわけではありません。

The rainy season has set in, but it was fair today. So four ground golf members jumped for joy like children, and we enjoyed ground golf today too.
Nowadays, this sport is very popular among men and women of all ages. Sometimes, we meet a party of junior high school students on the green. On a holiday, we can see some families playing the game. The sport was originated by a university professor in Japan. A national meet of the game is held. Maybe it will become increasingly popular globally.
Anyway I feel an attraction to playing the game. I’m most delighted when I get a hole in one.